Celem Programu jest zwiększenie znajomości marki poprzez budowanie świadomości i reputacji oraz nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z grupami interesariuszy, mającymi wpływ na realizację działalności biznesowej Spółki.
Rodzaj wsparcia: |
DOTACJA |
Finansowanie: |
ZALICZKA |
Partner zagraniczny: |
NIE |
Składanie wniosków przez internet: |
TAK (sponsoring) TAK (darowizny) |
Kto może złożyć wniosek ? |
Pierwszeństwo w przyznaniu darowizny przysługuje: – organizacjom pozarządowym prowadzącym działalność pożytku publicznego, – jednostkom organizacyjnym systemu oświaty, – uczelniom, – instytutom badawczym, – osobom prawnym, osobom fizycznym oraz jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej prowadzącym działalność kulturalną. |
Na co można uzyskać wsparcie ? |
1. SPONSORING. Działania sponsoringowe prowadzone przez Spółkę obejmują główne cztery obszary: – sponsoring sportu – w tym związków sportowych, stowarzyszeń, sportu dzieci młodzieży, sportu akademickiego oraz inicjatyw lokalnych w zakresie rozwoju fizycznego. – sponsoring działań związanych z edukacją, obszarem badawczo-rozwojowym, innowacjami, popularyzacją wiedzy i szkolnictwa na różnych poziomach kształcenia. – sponsoring kultury – wsparcie wydarzeń teatralnych i operowych, festiwali muzycznych, koncertów, imprez kulturalnych, produkcji filmowych, itp. – sponsoring działań społeczno-historycznych nawiązujących do historii Polski, w tym patriotycznych, służących ogółowi społeczeństwa. 2. DAROWIZNY. Profesjonalne projekty, realizujące cele związane z: – wydarzeniami patriotycznymi i historycznymi, – sprawami społecznymi. tj. wsparciem osób i organizacji, w ramach pomocy chorym, ubogim itp., – nauką i edukacją, – sportem i zdrowym stylem życia, – kulturą i sztuką, ochroną dziedzictwa narodowego, – ekologią i ochroną środowiska. |
Opis: |
Organizatorem programu jest Polska Spółka Gazownictwa. Cel: zwiększenie znajomości marki poprzez budowanie świadomości i reputacji oraz nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z grupami interesariuszy, mającymi wpływ na realizację działalności biznesowej Spółki. Średni czas podjęcia aktywności sponsoringowej wynosi ok. 2 miesięcy od daty wpłynięcia wniosku. Nawiązanie współpracy sponsoringowej poprzedza wnikliwa, indywidualna ocena merytoryczna oraz ekonomiczna każdego projektu. W związku z tym przesłany wniosek powinien zawierać szczegółowe dane pozwalające na analizę kosztów dotarcia do odbiorców, w tym wyczerpujący opis wszystkich działań ATL, BTL i PR. Wnioski o darowizny należy przesyłać z jak największym wyprzedzeniem przed terminem rozpoczęcia planowanych działań. Darowizna pieniężna zostaje przekazana Wnioskodawcy w złotych polskich przelewem na wskazany rachunek bankowy w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy darowizny. Darowizna w formie rzeczowej, jest ona przyznawana i przekazywana Wnioskodawcy w formie rzeczowej, w wartości rynkowej określonej w złotych polskich na dzień zawarcia umowy, w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy darowizny. |
Termin składania wniosków: |
nabór ciągły |
Źródło / Więcej informacji: |
Informacja o sponsoringu oraz darowiznach udzielanych przez PSG |
Kontakt: |
SPONSORING: email: DAROWIZNY: email: |
Temat:
DOFINANSOWANIE INICJATYW SPOŁECZNYCH
Wnioskowanie przez internet:
- Tak
Partner zagraniczny:
- Nie
Finansowanie:
- zaliczka
Wnioskodawca:
- Osoba fizyczna
- NGO
- Szkoła wyższa
- Instytut badawczy
- Szkoła
- Dom kultury
Rodzaj wsparcia:
- dotacja