Trwa siódmy nabór wniosków o granty na cyfryzację w ramach Giełdy Miejskich Technologii. Dzięki uczestnictwu w projekcie jednostki samorządu terytorialnego mogą wybierać spośród produktów i usług technologicznych dostępnych na platformie projektu.
Giełda Miejskich Technologii została uruchomiona na początku października 2022 r. Poza zbiorem produktów, Giełda Miejskich Technologii oferuje samorządom wsparcie w dopasowaniu rozwiązania do potrzeb.
Do tego służy specjalnie przygotowany quiz – wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań, aby na ich podstawie algorytm dopasował odpowiednią technologię. Ważną częścią platformy jest także Baza Wiedzy, gdzie w prosty sposób wyjaśnione jest działanie określonych technologii.
Zespół PFR przygotował także kurs online „Jak rozmawiać z firmą technologiczną? Modelowa współpraca samorządu z biznesem”. Krótki kurs skierowany jest do przedstawicieli miast wdrażających produkty informatyczne w samorządzie oraz przedsiębiorców oferujących takie rozwiązania.
Eksperci przedstawiają w nim kluczowe aspekty wdrażania innowacji technologicznych w mieście, takie jak ramy prawne, przygotowanie danych, czy sposoby finansowania. Ukończenie kursu jest wymagane przed złożeniem wniosku o mikrogrant.
Organizatorem projektu jest Polski Fundusz Rozwoju S.A. (PFR).
Ostateczny termin składania wniosków upływa 17 września 2023 r.
Gdzie można znaleźć szczegółowe informacje na temat projektu ?
Szczegółowe informacje na temat Giełdy Miejskich Technologii można znaleźć na stronie projektu.
Giełda Miejskich Technologii jest finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) 2014-20.